when it lands will my eyes be closed or open?

vet inte varför jag känner mig så jäääääävla tillgjord när jag bloggar här.
SKITSAMMA. inga hämningar nu inte, fyfan. 
 
jag ligger i soffan i alla fall som en deg, orkar ingenting. egentligen ska jag plugga men istället spammar jag snapchat i hopp om bättre tider. ligger också och tänker på att jag kanske borde läsa ut den tredje boken av trilogin som jag läser innan jag hinner glömmer bort viktiga delar??? boken är liksom redan förvirrande as it is, i really don't need to make it worse lol. bästa böckerna jag läst (förutom harry potter of course) så det borde väl för faaan inte vara så jävla svårt att hålla mig till dom!!!!
 
alltså jag borde verkligen plugga nu, men är faktiskt jättesugen på att spela lite tos (aka jättesugen på att skjuta upp det ännu mer) så ska spela lite hehe. men vid åtta typ, då jävlar ska jag göra mackor och kaffe, sätta på någon serie som jag kan ha i bakgrunden och sen ska jag tamejfaaaaan plugga. I NEED DO TO THIS. det är liksom 9 dagar kvar tills skolan börjar och har cirkus 15 uppgifter att göra....... fun life. kanske går till ica sen och köper fikabröd eller något, leka att jag behöver en belöning för att jag gör dom saker jag måste göra. we'll see about that hehehehe.
 
nej nu ska jag spela. HEJDÅ.


WORDS

Your words here:

Namn:
Don't forget me

@@@:

URL:

ABC: