two second breather

hejsan kompisar!!
igår var nog bland dom skummaste kvällarna, men jag hade trevligt iaf. jag är fortfarande i stockholm hos min man, och han har äntligen kommit hem, yay. dock ska han åka iväg igen och jag känner mest att det suger. men jag ska stanna kvar här i alla fall och isolera mig i hans lägenhet så jag kan plugga medan han är borta haha. jag har massa skoluppgifter att göra, and i really need to get my shit done. så stannar här, där jag har internet hehe, för jag har inget i min lägenhet. och sen ska jag väl åka hem... för om några dagar börjar skolan och jag känner mest att jag ej är redo överhuvudtaget? kommer ha så mycket ångest men vad fan. den här gången ska jag lyckas. 
 
jag borde försöka sova nu eller något. godnatt!


WORDS

Your words here:

Namn:
Don't forget me

@@@:

URL:

ABC: