23.41

hej.
jag har legat hela dagen och kollat på scream filmerna och tyckt synd om mig själv. igår krogade jag med två jättemysiga brudar. vi var på en krog jag aldrig någonsin varit på. visserligen har jag aldrig varit ute i stockholm, i alla fall inte med kompisar. var ute en gång på o'learys med j för ungefär ett år sen och en gång på en random krog vid fridhemsplan. men skitsamma, nu babblar jag bara. det var någon hårdrocksbar i alla fall, och aldrig varit på en sådan förut. det var jättekul och musiken gjorde mig nostalgisk.
 
har mått asdåligt hela dagen, och jag drack inte ens mycket. idag känner jag mig bara tom och ensam och jag vet inte ens varför uuughhhh. jag saknar min andra halva. och jag vet nog också att jag är nere pga har tänkt på så mycket jobbiga saker, bland annat min pappa? har tänkt så otroligt mycket på honom och när han dog och jag tror nog att alla känslor jag förträngt börjat komma fram nu, sådär smygandes. ibland gör sorgen att det gör ont i hela kroppen. det är jobbigt. nu känner jag hur det gör ont i hjärtat så nu vill jag inte prata mer om det. jag ska återgå till mitt filmtittande.
 
kram.
 


WORDS

Your words here:

Namn:
Don't forget me

@@@:

URL:

ABC: